Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبارموبایل و لپتاپویژه

ظرفیت رم و حافظه داخلی گوشی موبایل Galaxy S23 سامسونگ مشخص شد

خداحافظی با حافظه 128 گیگابایتی؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

گوشی موبایل Galaxy S23 به احتمال زیاد در ماه فوریه رونمایی خواهد شد. اما، بنظر می‌رسد کاربران نیازی نیست برای مشاهده مشخصات اصلی این گوشی تا آن زمان صبر کنند. بر اساس گزارشی تازه توانستیم به جزئیات پیکربندی رم و حافظه داخلی دستگاه دست پیدا کنیم. در ادامه همراه مجله لیون کامپیوتر باشید.

اطلاعات جدید به اشتراک گذاشته شده نشان می‌دهد حافظه داخلی 128 گیگابایتی از سری گوشی Galaxy S23 حذف خواهد شد و نسخه پایه از 256 گیگابایت شروع می‌شود. این تصمیم ممکن است به ماجرای رقابت سامسونگ با اپل و برندهای چینی ارتباط داشته باشد که با ارائه گوشی‌های هوشمند خوش قیمت از این شرکت پیشی گرفته‌اند.

ظرفیت رم و حافظه داخلی گوشی موبایل Galaxy S23 سامسونگ منتشر شد

شایعات موجود حاکی از آن است مدل استاندارد و پلاس Galaxy S23 به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهند شد. این کار از منظر تجاری می‌تواند برای سامسونگ مفید باشد. در ادامه می‌توانید جزئیات بدست آمده از پیکربندی گوشی پرچمدار و جدید غول کره‌ای را مشاهده کنید:

  • گلکسی اس 23 (استاندارد) – 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی
  • گلکسی اس 23 پلاس – 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی
  • گلکسی اس 23 اولترا – 12 گیگابایت رم + 256/512 گیگابایت و 1 ترابایت حافظه داخلی

رکود اقتصادی و کاهش تقاضا برای خرید گوشی‌های هوشمند باعث شد تا سامسونگ برای صرفه‌جویی بیشتر از خیر حافظه داخلی کم‌تر بگذرد. هرچند، منبع دیگری به اسم Roland Quandt در توییتر اعلام کرد نسخه 128 گیگابایتی همچنان وجود دارد و شاید سامسونگ بخواهد آن را در برخی مناطق همچنان به فروش برساند.

لازم به ذکر است که این جزئیات فعلاً در حد شایعه بوده و باید تا زمان رونمایی از سری گوشی Galaxy S23 صبر نمود. نظر شما چیست؟

منبع
wccftech

سهیل حسینی

گیمر، علاقه مند به تکنولوژی و بازی های ویدئویی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا